המלצות "המרכז האורבני-קהילתי" במינה"ק רוממה - לעניין עבודות תשתית משמעותיות (רכבת קלה, מסלולי ונתיבי תחבורה ציבורית)
בכל מקרה של בעיה בהיבטים הנ"ל/חריגה מהאישורים - יש לפנות ל- 106 (לבקש פיקוח עירוני) וגם ישירות מול מוקד 100 (משטרת ישראל).
על מפגעים ספציפיים בעת העבודות יש להעביר תלונה מפורטת כולל מיקום ותיאור למוקד 106 ולבקש שיגיע לפיקוח העירוני. אפשר ורצוי לעדכן גם את המינהל הקהילתי כולל עדכון במספר הפניה ל- 106.
* הקבוצות בניהול תושבים מתנדבים ואינן מחליפות פניות מסודרות לגורמים הרשמיים
קבוצת בר אילן -
מוכנים להיות שותפים בשמירה על איכות החיים שלכם?
* הקבוצות בניהול תושבים מתנדבים ואינן מחליפות פניות מסודרות לגורמים הרשמיים.
⚫קבוצת קו ירוק (מקטעים 34-35 - שרי ישראל, שמגר, ירמיהו עד ברנדייס) - למעבר לחצו כאן
⚫קבוצת נת"צ שמגר-שפע חיים - למעבר לחצו כאן
⚫קבוצת קו כחול - (מקטעים 60-61 - בר אילן עד צומת רמות) - למעבר לחצו כאן

_____________________________________________________________________
המרכז האורבני קהילתי רוממה
לוקחים אחריות – 106
על-מנת לשמור ולטפח את איכות החיים בשכונה, על כל אחד ואחת מאיתנו לגלות אזרחות פעילה - לפנות ולדווח על מפגעים, מטרדים ולהציף סוגיות ובעיות.
מוקד 106 העירוני הוא הכתובת הראשונית לתושב ותפקידו לנתב את הפניות למחלקה הרלוונטית!
כיצד פונים ל- 106 ולעיריית ירושלים?
⚫טלפון - יש להתקשר ל- 106 ולעקוב אחר ההנחיות או ישיר 02-5314600
⚫פקס - אין אפשרות
⚫דרך אתר העירייה www.jerusalem.muni.il
⚫טופס פניה ל- 106
⚫דיווח מפגע (צ'אט בוט)
⚫האפליקציה העירונית
⚫צ'אט עם נציג
⚫פניות ציבור ליחידות ואגפים בעירייה
⚫שיחת סמס SMS המיועדת לאוכלוסיית כבדי השמיעה והחרשים–02-6286249
- זמני הטיפול בפניות מפורטות באמנת השירות העירונית באתר העירייה
ומה אם לא טיפלו בפנייתי באופן ראוי? (בנושאי המרחב הציבורי בלבד!)
במידה ופניתם לעיריית ירושלים ופנייתכם לא נענתה נוכל להשתדל ולנסות לסייע.
אנא העבירו אלינו למייל urban.romema@gmail.com את הפרטים הבאים:
⚫שם ושם משפחה
⚫טלפון/נייד
⚫פירוט הפניה
⚫סטטוס פניה/תגובות העירייה - לבירור סטטוס פניה
חשוב לצרף מסמכים - פניה מסודרת, תמונות, מענה שהתקבל
לוקחים אחריות 106
על-מנת לשמור ולטפח את איכות החיים בשכונה, על כל אחד ואחת מאיתנו לגלות אזרחות פעילה - לפנות ולדווח על מפגעים, מטרדים ולהציף סוגיות ובעיות.
מוקד 106 העירוני הוא הכתובת הראשונית לתושב!
כיצד פונים ל- 106 ולעיריית ירושלים?
⚫באמצעות שיחה טלפונית 106 או 10620* (מהנייד) או 02-5314600/1/2/3/4
⚫באמצעות הבוט באתר העירייה
⚫פניות ציבור בנושאים השונים
⚫שיחת SMS המיועדת לאוכלוסית כבדי השמיעה והחרשים - 02-6286249
זמני הטיפול בפניות מפורטות באמנת השירות העירונית
ומה אם לא טיפלו בפנייתי (בנושאי המרחב הציבורי בלבד!) באופן ראוי?
במידה ופניתם לעיריית ירושלים ופנייתכם לא נענתה נוכל להשתדל ולנסות לסייע.
אנא העבירו אלינו למייל urban.romema@gmail.com את הפרטים הבאים:
⚫שם ושם משפחה
⚫טלפון/נייד
⚫פירוט הפניה
הסטטוס פניה/תגובות העירייה - לבירור סטטוס פניה
חשוב לצרף מסמכים - פניה מסודרת, תמונות, מענה שהתקבל