סמל המרכז הקהילתי

טל: 02-5302727
5302727m@gmail.com
פקס: 02-5302727
תמונת אווירה ללוקחים אחריות
 
הודעה בעניין ביצוע עבודות פרויקטים משמעותיים בשכונה
המלצות "המרכז האורבני-קהילתי" במינה"ק רוממה - לעניין עבודות תשתית משמעותיות (רכבת קלה, מסלולי ונתיבי תחבורה ציבורית)
בכל מקרה של בעיה בהיבטים הנ"ל/חריגה מהאישורים - יש לפנות ל- 106 (לבקש פיקוח עירוני) וגם ישירות מול מוקד 100 (משטרת ישראל).
על מפגעים ספציפיים בעת העבודות יש להעביר תלונה מפורטת כולל מיקום ותיאור למוקד 106 ולבקש שיגיע לפיקוח העירוני. אפשר ורצוי לעדכן גם את המינהל הקהילתי כולל עדכון במספר הפניה ל- 106.
 
מוכנים להיות שותפים בשמירה על איכות החיים שלכם?
הצטרפו לקבוצות הווטסאפ שנפתחו והציפו בפניות על מפגעים!
יש לעדכן במספר פניה מול 106 ולכלול תיאור מפורט של הבעיה כולל מיקום מדוייק וככל הניתן, להעביר גם תמונות.
הקבוצות בניהול תושבים מתנדבים ואינן מחליפות פניות מסודרות לגורמים הרשמיים
קבוצת בר אילן - 
קבוצת נת"צ שמגר-שפע חיים - 
קבוצת קו כחול - רוממה -


מוכנים להיות שותפים בשמירה על איכות החיים שלכם?
הצטרפו לקבוצות הווטסאפ שנפתחו והציפו בפניות על מפגעים!
יש לעדכן במספר פניה מול 106 ולכלול תיאור מפורט של הבעיה כולל מיקום מדוייק וככל הניתן, להעביר גם תמונות.
הקבוצות בניהול תושבים מתנדבים ואינן מחליפות פניות מסודרות לגורמים הרשמיים.
⚫קבוצת קו ירוק (מקטע 36 - בר אילן) - למעבר לחצו כאן
⚫קבוצת קו ירוק (מקטעים 34-35 - שרי ישראל, שמגר, ירמיהו עד ברנדייס) - למעבר לחצו כאן
⚫קבוצת נת"צ שמגר-שפע חיים - למעבר לחצו כאן
⚫קבוצת קו כחול - (מקטעים 60-61 - בר אילן עד צומת רמות) - למעבר לחצו כאן
 
 

 

_____________________________________________________________________

 

המרכז האורבני קהילתי רוממה

 

לוקחים אחריות – 106

על-מנת לשמור ולטפח את איכות החיים בשכונה, על כל אחד ואחת מאיתנו לגלות אזרחות פעילה - לפנות ולדווח על מפגעים, מטרדים ולהציף סוגיות ובעיות.

 

מוקד 106 העירוני הוא הכתובת הראשונית לתושב ותפקידו לנתב את הפניות למחלקה הרלוונטית!

 

כיצד פונים ל- 106 ולעיריית ירושלים?
טלפון - יש להתקשר ל- 106 ולעקוב אחר ההנחיות או ישיר 02-5314600
פקס - אין אפשרות
דרך אתר העירייה www.jerusalem.muni.il
טופס פניה ל- 106
דיווח מפגע (צ'אט בוט)
האפליקציה העירונית
צ'אט עם נציג
פניות ציבור ליחידות ואגפים בעירייה
שיחת סמס SMS המיועדת לאוכלוסיית כבדי השמיעה והחרשים02-6286249

 

-      זמני הטיפול בפניות מפורטות באמנת השירות העירונית באתר העירייה

-      לבירור סטטוס פניה

 

ומה אם לא טיפלו בפנייתי באופן ראוי? (בנושאי המרחב הציבורי בלבד!)

במידה ופניתם לעיריית ירושלים ופנייתכם לא נענתה נוכל להשתדל ולנסות לסייע.

אנא העבירו אלינו למייל urban.romema@gmail.com את הפרטים הבאים:
שם ושם משפחה
טלפון/נייד
פירוט הפניה
סטטוס פניה/תגובות העירייה - לבירור סטטוס פניה

חשוב לצרף מסמכים - פניה מסודרת, תמונות, מענה שהתקבל

 

 

לוקחים אחריות 106 

 

על-מנת לשמור ולטפח את איכות החיים בשכונה, על כל אחד ואחת מאיתנו לגלות אזרחות פעילה - לפנות ולדווח על מפגעים, מטרדים ולהציף סוגיות ובעיות.

 

מוקד 106 העירוני הוא הכתובת הראשונית לתושב!

כיצד פונים ל- 106 ולעיריית ירושלים?
באמצעות שיחה טלפונית 106 או 10620* (מהנייד) או 02-5314600/1/2/3/4
באמצעות הבוט באתר העירייה
פניות ציבור בנושאים השונים
שיחת SMS המיועדת לאוכלוסית כבדי השמיעה והחרשים - 02-6286249

זמני הטיפול בפניות מפורטות באמנת השירות העירונית

לבירור סטטוס פניה

 

ומה אם לא טיפלו בפנייתי (בנושאי המרחב הציבורי בלבד!) באופן ראוי?

במידה ופניתם לעיריית ירושלים ופנייתכם לא נענתה נוכל להשתדל ולנסות לסייע.

אנא העבירו אלינו למייל urban.romema@gmail.com את הפרטים הבאים:
שם ושם משפחה
טלפון/נייד
פירוט הפניה
הסטטוס פניה/תגובות העירייה - לבירור סטטוס פניה

חשוב לצרף מסמכים - פניה מסודרת, תמונות, מענה שהתקבל

 

 

 

 

 
  • הצהרת נגישות פיזיים
  • הצהרת נגישות
  • ניוזלטר החודש
    מתנסנט | חוגים